Nimittäin mun opiskelijaelämä. Eilen sain tutkintotodistuksen käteeni, niin suomen kuin englanninkielisenä, eli eiköhän se sitten ollu siinä. Jotenki on vaan vaikeeta vieläki tajuta etten mä oo enää opiskelija. Oonko mä nyt sitten työssäkäyvä aikuinen?? Ei todellakaan tunnu siltä.

En tiedä mitä teen blogille, koska sen oli tarkotus keskittyä kaikkeen mitä mun opiskeluaikanani tapahtuu, ei sen jälkeen. Ehkä lopetan kokonaan tai sitten vaihdan sen nimeä; jos se on mahdollista niin ettei mun aikaisemmat kommentit poistu.

Eisa ja Tuulikki on tulossa tänään mua juhlistamaan. Mulla on hirveesti vielä leipomista ja kokkausta jäljellä, mut ei voi mitään. Nytkin on kinkkupasteijat uunissa. Mansikka-suklaamuffinsit paistoin jo eilen ja tarkotus oli paistaa vielä kinkku-ananas-fetamuffinsit kanssa mutta kun loppu vehnäjauho ja en jaksanu enää toista kertaa lähtee kauppaan hakemaan täydennystä tavaroihin. =)

Ehkä mä vedän tän tarjoilupuolen hiukan yli, onhan meitä vaan kolme, mutta kerran elämässähän sitä valmistutaan tradenomiksi ja niin harvoin mäki saan toisille kokata ja tehdä kaikkea hyvää. Eiköhän se oo tässä tapauksessa ihan hyväksyttävää vetää vähän yli, kun ei kerran mitään kunnon juhliakaan pidetä.

Ja kun ei ole kunnon juhlia, ei niitä lahjojakaan tänne päin oo tulossa. Tosin mä sain jo aivan superhyvän lahjan porukoilta; uuden tietokoneen. =D En vois muuta haluta. Ja töistä sain 100€:n matkalahjakortin, tosin se ei ollu valmistujaislahja vaan ihan yksinkertaisesti siitä että me oltiin vaan koko maan parhaita myyjiä. =D

Mä luultavasti vielä raportoin tän illan ja mitä sillon tapahtu; kuuluuhan valmistujaisetki vielä opiskelijaelämään. Sen jälkeen voi olla että tämä blogi hiljenee lopullisesti...