Siis lauantai jolloin minä otan ja karistan Suomen pölyt jaloistani vähäks aikaa. Eli lentokone Prahaan lähtee lauantai-aamuna minä kyydissä (koputtaa puuta).

Mun on pitäny jo pitempään kirjottaa kaikkee tapahtuneita, mutta se on jotenki vaan jääny kirjottamatta. Viime keskiviikkona oli ne Tuulikin tuparit. Ne meni ihan hyvin, kymmenen aikaan mentiin baariin ja jouduttiin jonottamaan aikasta kauan. Ihan ihme tapa pitää noita imago-jonoja... Prkl.

Kivaa oli. Kaikki kehu mun hiuksia ja sitä miten hyvältä ne näyttää ja sopii mulle tosi hyvin. Hyvä. =) Juttelin jonku ulkomaalaisen (pizzerian omistajan pojan) kanssa, joka oli Hyvinkäältä. Tuli taas sen kanssa väiteltyä siitä onko Hyvinkää paska vai ei ja mikä on Hyvinkään parhain pizzeria/kebab-mesta.

Käytiin Katan kanssa tanssimassa ja siihen tuli myös Ozzi ja Timppi. Ozzi sai päähänsä alkaa matkimaan korokkeella tanssivaa tyttöä ja kaikki nauro sitten sille. Jopa dj.

Hieman alko ahistamaan kun Jaska tuli mulle juttelemaan. Mä en yhtään halua sen kanssa jutella. Otinki sitten ja lähin sanomatta mitään siitä sen luota pois. T:ki tuli mulle puhumaan, mutta en mä senkään kanssa oikein saanu mitään juteltua suuremmin. Huuuuuh....

Se oli ihan hyvä ilta. Mitään erikoista ei tapahtunu, mutta hauskaa oli silti. Kolmen jälkeen lähin Katan, Ozzin ja JH:n kanssa pois; pojat oli menossa vielä Timpille saunomaan. Me taas mentiin ihan nukkumaan.

Nyt torstaina on Tursajaiset ja me Tuulikin kanssa päätettiin lähtee sitä viettämään. Mutta siitä ja matkasta sitten parin viikon päästä lisää. =) Ja toivottavasti saan laitettua tänne jotain kuvia reissusta.

tsekki.jpg

Niin, ja sitten vielä yks juttu. Katoin eilen Ponille kyytiä-sketsisarjaa, joka on aivan ykkönen ja ehdoton suosikki ollu jo monta vuotta. Siinä oli sketsi naisesta ja naisen kissasta. Lopussa oli lause: "Cat. When you just can't get a man." Kolahti. (Mun kissa tulee muutaman viikon päästä....)