Eli kerrataanpa nyt tämä viikko ja mitä on tapahtunut.

Maanantaina päätin alottaa mehupaaston. Se kesti aivan loistavasti keskiviikkoon asti jolloin Tuulikki sai mut ylipuhuttua lähtemään baariin. Baariin lähteminenhän tarkoittaa automaattisesti juomista ja jos meinaa juoda ilman että tulee pahaolo on myös syötävä. Käytiin siis Tuulikin ja Katan kanssa Amarillossa syömässä. Syömisestä tuli aivan järkyttävän pahaolo! Miten voi niin herkullisesta ruoasta tulla niin pahaolo? Mua ahdisti, oli kauheen turvonnu olo ja röyhtäytti. Tuulikki yritti koko ajan saada mua juomaan, mutta kun ei vaan tehny mieli. Olin vähän kiukkunen ku mulla oli pahaolo...

Mentiin siis baariin ja sisälle päästyä heti ensimmäiseksi tilaamaan. Tiskille päästyä tuli noin 45 vuotias mies iskemään.
-Moi
-Terve
-Miten menee?
-Ihan jees.
- Mitäs tän jälkeen?
-En susta tiedä, mutta mä meen noitten tyttöjen kanssa.
-Saanks mä tulla istumaan teidän pöytään? Mä haluaisin tutustua suhun paremmin.
- Ei sun tarvii tulla.
-Miks?
-Sä oot aivan liian vanha mulle.
-Sä oot ensimmäinen nainen joka sanoo mua liian vanhaks.
-Pitää välillä olla rehellinen.
Ja poistuin tiskiltä.

Istuttiin, juteltiin ja naurettiin yhdelle parille joka tanssi. Kata lähti kahden aikaan ja mä poistuin vittuuntuneena Tuulikkiin ja koko paikkaan kolmen jälkeen. Tuulikki jäi vielä.

Torstaina menin kouluun suorittamaan alkoholipassia ja tais mennä seki koe aivan täysillä putkeen. Koulusta suoraan Matkailu-Marin synttäreille. Menin sinne sillä mielellä että mihinkään en oo sitten lähdössä. Suoraan kotiin nukkumaan. Ja paskat. Puolen yön aikaan baariin "yhelle".

Istuttiin ensin yläkerrassa ja siirryttiin sitten alakertaan. Alakerrassa menin ja astuin oksennuksen päälle. Siellä kun oltiin ja juteltiin tyttöporukassa, huomasin jo aikasemmin että joku pikkutakki-mies kattoo mua. En kiinnittäny huomiota. Kirosin mielessäni älä tuu tänne. Eikä se tullukkaan. Sillä kertaa.

Toisella kertaa se tuli pyytämään tulta. Mulla ei ollu, Anushkalla oli. Se mies istu mun viereen ja alko juttelee. Se oli amsterdamista ja työmatkalla Suomessa ekaa kertaa. Mä sain oikein kunnolla kuunnella sitä että sain mitään selvää sen aksentista ja siitä mitä se yritti selittää. Se kyseli multa kaikkee  ja mä yritin vastailla sille ympäri pyöreästi ku en ihan varma ollu kuitenkaan mitä se kysy. Tanssimaan se pyys. En lähteny; I'm too sober and I don't dance normally. (Ois vaan seki mies nähny miten vatkasin keskiviikkona itteeni tanssilattialla...)

Se sitten kysy missä on vessat, kerroin sille ja se lähti. Se tuli vähän ajan päästä takasi; Thanks, you send me to the ladies. Se miesten vessan ovi ois ollu se viereinen ovi, pälli! Sitten se kävi hakemassa jotain sen kavereita ja ne tuli istumaan viereiseen loossiin. Se sen kaveri sano sitten mulle että, "tulkaa istumaan tänne meidän kanssa." Joutu taas sanomaan että meillä on ihan hyvät paikat tässä, kiitos vaan.

Mä en halua, enkä tykkää, olla ilkee ihmisille, mutta joissain tilanteissa sitä on vaan pakko. Minkä mä voin sille, että mä oon näin vastustamaton! =) Mutta vituttamaan alkaa pikkuhiljaa olla tämmönen keski-ikäisten miesten magneetti. Iskis ikäsiään, prkl.