Mä tapasin eilen miehen. Ihanan ja todella mukavan miehen joka tykkäs musta. Tän miehen nimi on Matthew ja hän on 29 vuotta ja tulee Australiasta. Meillä synkkas tosi hyvin yhteen, mutta mun oli pakko kysyä seurusteleeko se. Ja tottakai se seurustelee! Jonku meksikolaisen muikin kanssa ja ne yrittää nyt kaukosuhdetta koska Matt on tänne jäämässä. Ei tuu toimimaan.

Me oltiin Tuulin kanssa baarissa ja mä huomasin Mattin ja meillä oli hieman silmäpeliä mutta ei mitään sen enempää. Lähettiin baarista pilkun jälkeen ja jäätiin Tuulin kanssa ulos tupakalle. Matt ja sen veli Tim tuli siihen sitten juttelemaan ja me lähdettiin samaa matkaa pois. Pysähdyttiin puistoon juttelemaan ja siitä sitten päätettiin tulla mun luo jatkoille.(!!!Ikinä ennen ollu kukaan jatkoilla mun luona).

Me siinä sitten istuttiin iltaa ja juteltiin. Tuulilla ja Timillä synkkas hyvin ja niin teki mulla ja Mattillaki. Sitten pitkän ja hartaan läheisen hetken jälkeen menin kysymään sen seurustelemisista. Mikä oli sitten outoa, ni tän jälkeen ku se oli kertonu mulle sen, ni se ei voinu pitää käsiään musta erossa. Mä oisin täysin ymmärtäny että se pitää etäisyyttä mutta ei! Se kertoo mulle miten kaunis mä oon ja miten ihanat huulet ja silmät mulla on.

Matt jäi sitten "yöks" mun luo (mentiin sänkyyn kahdeksan aikaan aamulla) ja se lähti sitten kymmeneltä. Koko toi aika me nukuttiin.

Tietysti mun tuuria! Matt oli ensimmäinen joka oli tosi potentiaalisen poikaystävän olonen. Tällä hetkellä tuntuu että jopa paljon enemmän ku A. Se ois antanu mulle sen puhelinnumeron, mutta kun sillä ei oo puhelinta. Mä sain tosin sen veljen mese-osotteen.Hitto, ku Mattiin ois niin helppo ihastua. Enkä yhtään tiiä tuleeko sitä ikinä enää näkemään. Toivottavasti.