Tää nyt ei oo sattunu ihan viime päivinä vaan pari viikkoa sitten. Mua se on kuitenki kaivanu takaraivossa, ni kait se on tänne kirjotettava.

Olin Anushkan kanssa baarissa. Lähdettiin ihan kahdestaan liikenteeseen. Tarkotuksena oli vetästä nakit silmille ja perseet olalle. Mua kun oli vituttanu niin pahasti se tädin kuolema ja koulu. Meillä oli ihan hauskaa, Ozzi oli siellä ja Hemu. Niitten kanssa juteltiin ja naurettiin niitten jutuille. Oli Ozziki päässy taas baariin sisälle kun oli selvinpäin käyny pyytämässä anteeks käyttäytymistään ja luvannu olla kunnolla. Hemu ja yks sen kaveri päättivät puhua koko illan pelkästään englantia. Minä join tequilaa.

Yhdessä vaiheessa mulle tuli tylsää kun Anushka ja Ozzi alottivat kiehnäämisen ja mua alko väsyttämään. Lähdin sitten Hemun ja sen kaverin kanssa tupakalle. Hemun kaveri lähti kotiin ja me jäätiin kahdestaan juttelemaan. Vähän ennen pilkkua Anushka ja Ozzi tulivat ilmottamaan että lähteevät pois. Me jäätiin edelleenki Hemun kanssa kahdestaan.

Siitä lähdettiin sitten pizzaa hakemaan ja otettiin ne mukaan ja tultiin mun luokse ne syömään. Me siinä syötiin, istuttiin, juteltiin ja otettiin vähän vodkaa. Hemu oli vielä menossa kasiin kouluun ja pyys että se sais sen puoltoista tuntia tossa nojatuolissa olla. Mun puolesta se siihen pysty jäämään, ei se mua haitannu. Mä kävin ite omaan sänkyyni ja pian Hemu pyys saada tulla mun viereen ku siinä tuolissa oli huono olla. Sen jälkeen sitten pussailua ja vaatteita pois. Kun Hemu oli ottamassa mun alushousuja pois, mä sentäs tajusin siinä vaiheessa sanoa ei. Mitä meidän kaveruudelle ois käyny jos me oltas pantu?

Herättiin puol yks ku meidän äippä soitti ja ilmotti että olisivat iskän kanssa tulossa kahville. Siinä sitten sönkötin äipälle ettei ne nyt voi tulla. Mulla ei ollu vaatteita päällä ja mulla oli puoli alaston mies sängyssä, tervetuloa vaan kahville! Hemu lähti tän jälkeen ja mulle jäi outo olo.

Kerran oon tän jälkeen Hemun nähny ja se oli jotenki vaivautunutta vaikka mä olinki päissäni. Ihan persiistä tämmönen. Mua ei Hemu kiinnosta eikä Hemua kiinnosta minä. Mä tiedän sen. Me ei kuuluta yhteen niin millään tavalla. Oon kyllä tyytyväinen siihen ettei pantu. Toisaalta  JOS kaikki tulee olemaan nyt jatkossa vaivautunutta ja muutenki vaikeeta, ni eiks sitä sittenki ois kannattanu panna...? Toivottavasti vaan kaikki palautuu ennalleen.

Kunnon kännimokailua taas... =D