Huomenna lähtee lento 9.40 ja mua odottaa Helsinki-Vantaalla noin 4000 korunaa (150 €), ni eipähän tarvii rahanvaihtoa enää miettiä. Tavarat on pakattuna ja yhdeltä lähtee juna siskon luo. Mukana uus matkalaukku ja puolet tavaroista mitä omistan. =) Vielä ei pahemmin jänskätä, mutta kyllä seki vielä tulee. Piti vähän miettiä mitä sitä pakkaa koska kattelin netistä sääennustuksia ja ne näytti noin 20 astetta alkuviikosta. Eli t-paitaa eikä villapaitaa mukaan.

Eilen oli tursajaiset ja mulla kova värväys kavereita lähtemään mukaan Slovakiaan ens helmikuun lopussa. Eli samanlainen matka ku viime kevään Puolan-matka mutta vaan Slovakiaan. Jos mä saan kaverin mukaan, ni mä oon jo menossa. Maksusuunnitelmat on tehty jo valmiiksi ja matkavakuutuski on voimassa vielä sillon.

Oon tässä yrittäny opetella tsekkiä. Tai ees sanomaan ne tärkeimmät eli pivo ja na zdraví. Ei nyt, osaan mä vielä sanoa " Nerozumím. Nemluvím cesky, mluvíte anglicky?" eli "en ymmärrä. En puhu tsekkiä, puhutko englantia?"  Sillä mennään ja sillä pärjätään. Onneks on kuitenki toi tulkki mukana... =)