Viime lauantaina kun olin töissä... Alotin siis työt Hemtexillä... tuli Eisa ja Topi ilmottamaan mulle että mä saan kissan sinä viikonloppuna. Sunnuntaina sitten kävin äipän kanssa noutamassa kissan Topin tädin luota ja toin sen kotiin. Se reppana itki ja nauku koko matkan. Nyt se on jo rauhottunu ja tottunu olemaan mun kanssa. Se on vasta reilu 10 viikkoo vanha, eli ei ihan vielä luovutus-iässäkään.

Se syö aika paljon ja on kunnon rasavilli. Tyttökissa muuten, ja nimeltään Tessa. Kiltisti ollu aina kun on joutunut jäämään yksin ja on opetettu sisäsiistiksi. Hyppii ja riehuu ja rapii. =)

Se tykkää kattoo telkkaria. Kaikki värikkäät ja nopeasti vaihtuvat jutut, mm. mainokset, on kiinnostavia. Ja Simpsonit. Niitä kanssa katto. Yks ilta se oikein meni telkkarin eteen istumaan ja katto Simpsoneita.

Välillä se on niin mussu ettei mitään rajaa. Se tulee puskemaan naamasta ja välillä se menee nukkumaan mun niskan päälle ja nuolee korvaa. Välillä se taas ,yleensä yöllä, se hyökkää mun nenäkoruun ja varpaisiin kun sitä leikittää ja minä oon täydessä unessa.

Äsken se vietti aika pitkän aikaa vessassa kattomassa kun pesukoneessa pyörii vaatteet. Halvat on silläkin huvit, mutta kun kaikki on vielä niin uutta.