Vaikka vuosi 2007 oli mulle aika hyvä, hauska ja muutenkin ihan mukiinmenevä, en mä sitä jää kaipaamaan. Vaikka viime vuonna tapahtu asioita, niin hyviä ja huonoja, mä oon tyytyväinen että alkaa uus vuos joka mahdollisesti muuttaa mun elämääni jollain todella radikaalilla ja uskomattoman hyvällä tavalla. Ei mulla onneks oo suuret toiveet vuoden suhteen... =)

Joulun vietin porukoitten luona ihan samoissa merkeissä ku aina ennenki. Sisko tuli perheineen sinne. Joulu meni kattoessa telkkaria ja pelatessa monopolia. Mä hävisin kun pitää olla niin ahne niitten tonttien suhteen.... Sisko miehineen lähti keskiviikkona pois ja jättivät poikansa porukoitten hoitoon muutamaks päiväks. Mä löysin YouTubesta siskonpojalle Tohtori Sykeröä jakson verran. Mä muistin miten se laulu menee ja mitä siinä jaksossa suunnilleen tapahtuu vaikka molempien kuulemisesta/näkemisestä aikaa on ainaki se 10 vuotta. Huippu sarja. =)

Vuoden 2007 viimisen päivän vietin töissä. Kahdeksan aikaan menin Timpin ja VV:n luokse maistelemaan hieman olutta. Päätin alkuillasta että kun muut lähtee baariin minä meen kotiin. Olis pitäny viime uudesta vuodesta muistaa että VV:ltä lähtee kaikki järki kun kyseessä on ilotulitteet. Se niitä paukutteli jään alle; ei siinä mitään, ihan hienonnäköstä ku vettä lentää tai kun raketti räjähtää jään alla. Mutta kun pitää räjäytellä niitä isoja  kovaäänisiä iloutulitteita mitkä kuuluu taivaalle ja korkealle. Ne pitää tietenki suunnata vaakatasossa toisten ihmisten ikkunoiden alla räjähtäviksi. Mahto olla ilosia ihmisiä niissä taloissa...Ja tottakai se räjähdepussi, missä on paukkuja n. 8 kilon edestä, pitää jättää kaikenmaailman suihkuavien ja säkenöivien juttujen viereen, että on varmasti pieni mahdollisuus koko pussin kerralla räjähtämiseen.

No ensi uudesta vuodesta ei oo vielä mitään tietoa. Ei minkäänlaista pienintäkään aavistusta. Tuskin kuitenkaan vietän sitä tässä kylässä. Mahdollisesti vietän sen jopa jossain toisessa maassa.

Ja ai niin. Mä olin maanantaina tuhdissa humalassa, päädyin baariin ja olin kotona noin neljän jälkeen. Eli mun ei kannata tehdä uuden vuoden lupauksia, koska ne pienimmätkään ei näköjään pidä...