Mulla on ihan kamalan tylsää! Telkkarista ei tuu mitään, netissä ei hirveesti jaksa pyöriä, facebookissa ei tapahdu mitään, mesessä ei kaverit vastaa viesteihin... Perseestä. Tosin mun pitäis lukee huomiseen espanjan kokeeseen, mutta kun ei vois vähempää kiinnostaa gustar-verbi ja sen taivutukset.

Facebookista löysin Mattin ja lisäsin sen kaveriks, se ei vaan oo sitä vahvistanu milläänlailla. Eikä taida vahvistaakkaan.

Tuulin kanssa käytiin Amarillossa eilen istumassa iltaa ja puhuttiin taas asioista. Amarillon jälkeen oltiin kahteen asti netissä ja puhuttiin Timistä ja Mattistä mesen kautta. Löydettiin yks tosi typerä video Timistä ja naurettiin ihan törkeen paljon. Se video oli... Jotain ihan järkyttävän naurettavaa. Alettiin sitten miettiä että nää aussit on varmaan aika uskonnollisia; toisin ku me. Selvishän se sitten kun tarpeeks kauan nettiä tonki että pojat on helluntalaisia ja todellaki aika uskonnollisia. Tuulia häiritsee se ihan kauheesti. En tiiä miks.Se ny ei muutenkaan tiedä mitä se ajattelis Timistä.

Mä oon viettäny tän koko päivän kissan kanssa kotona; mitä nyt kaupassa kävin. Kaverit on joko jossain muualla tai koulussa. Ja tylsää on ollu. Serkun tyttöystävä tosin kävi kahvilla ja istumassa hetken täällä.

Huomenna jos ei sada vettä ni mun on pakko käydä ulkoilemassa. Mun pää hajoo tänne sisälle ja sen huomaa jo siitä että alkaa päätä jomottamaan...Tosin mulla on niskatki ihan jumissa...

No, anyway. Boring.