Me vähän päätettiin panostaa Halloweeniin kerranki. Mietittiin, että ens vuonna vois sitten pukeutua haalareihin ja esittää opiskelijaa. Tänä vuonna hommattiin peruukit. Tuulikilla oli blondi peruukki koska sen normaalit hiukset on ruskeet, Katalla oli punanen peruukki koska sen omat hiukset on blondit ja mulla oli musta peruukki koska mun hiukset on jotain vaalean ja punertavan välimaastosta.

Oltiin tässä mun luona alottelemassa ensiks. Alottelu alko jo hyvissä ajoin iltapäivällä; noin puoli kuuden aikaan ja alottelu loppu siinä puoli yhdentoista aikaan kun lähdettiin kohti Night Clubia.

Meillä oli tosi hauskaa. Kukaan ei meitä meinannu tunnistaa ja tuli oltua normaalia enemmän humalassa. Koko ajan aattelin että "voihan sitä vielä yhden ottaa, enhän mä mee töihin ku vasta kolmeks." Me tanssittiin Katan kanssa paljon ja peruukki hiusti vielä enemmän. =) Ei oikeastaan mitään erikoisempaa tapahtunu. Tuulikilla sitten oliki vähän huonompi loppuilta, mutta ei siitä sen enempää ku en siitä enempää oikein tiiä.

Katalle pizzaa ja mulle juusto-pastaa kotona. Nukkumaan ja puol yks ylös, särkylääkettä ohimo-jomotukseen, suihkuun ja töihin. Hiukan ehkä jumitti töissä ja hävetti ku kynsissä oli niiiin punasta kynsilakkaa ettei mitään rajaa. Toivottavasti en pahasti haissu vanhalle viinalle....=)

1042402.jpg