Keskiviikko 19.9

Keskiviikkona käytiin uudelleen Puolassa. Nyt oli bazaarillakin myyjiä huomattavasti enemmän ku maanantaina. Sisko ja sen mies ostivat tosi hyvännäköset lastenvaunut sieltä. Niissä oli kaiken maailman säätöjuttuja ja lisäosia. Niistä lastenvaunuista sai tosi nopeesti ja kätevästi rattaat väsättyä. Eikä ne ees maksanu paljoa; noin 200 euroa. Ei siskolle toista vauvaa oo tulossa; ne meinaa ne nyt sitten myydä Suomessa ja saada toiset 200 euroa lisää vaunuista. Siinä on tosi hyvä business. Eihän ne tietenkään mitään merkkiä oo, mutta monelta osin paremmat ku esim. Emmaljungat.

Sieltä Puolasta mä löysin sitten  itelleni farkut. Suomeksi sanoin sille farkkumyyjälle että "nämä farkut, tähän perseeseen." Ja samalla osotin yksiä farkkuja ja omaa persettäni. Niitä ei valitettavasti löytyny mun kokosena, mutta yhet ihan yhtä kivat löyty. Ja löysin mun toisen laukunkin sieltä. Sillä laukkumyyjällä oli kauheen  iso kasa käsilaukkuja ja se penko sieltä mulle sopivaa. Eikä maksanu sekään paljoa ja hyvä on ollu.

Keskiviikkona käytiin vielä Trutnovissa. Käytiin Tescossa ostamassa viunaa ja sitähän sitten tuli ostettua muutama pullo. Ostin pullon Hanácká-vodkaa, Stalinovy Slzy-vodkaa (eli Stalinin kyyneltä), Vajecný Sen- suklaanmakuista munalikööriä ja Squash cannabis-mixeriä. Hanáckáa on tullu maistettua, se on hyvänmakunen vodka, munalikööri on hyvää (toimii varmaan samalla tavalla ku esim Bayley's) ja se Cannabis-litku ei oo hyvää. Ei ainakaan raakana, mutta vois toimia ihan hyvin spriten kanssa. Seki piti ostaa ihan sen takia ku luki pullon kyljessä cannabis ja oli iso lehden kuva... =)

Toin mä sitten vielä yhen pullon valkkaria ja porukoille V42-vodkaa. Oli vähän asettelemista ja järjestelemistä mun kengissä ja viinoissa matkalaukkuun.

Torstai 20.9

Torstaina sitten otettiin ja lähdettiin takasin Suomeen. Meni aika tiukaksi että kerittiin lentokentälle ajoissa, mutta onneks lento oli sitten reilun tunnin myöhässä, että ei meillä oikeesti ollukkaan niin kauhee kiire. Siskon perheen matkalaukku paino aivan liikaa ja ne joutu ostamaan kentältä vielä pahvilaatikon lisäks. Mun matkalaukku paino yli 21 kiloo ja ne rattaat vähemmän. Lento meni hyvin. Suomen yllä kun alettiin laskeutua alemmas, mentiin isoon tummaan pilveen. Sillon alko kone täristä ja heilua vähän normaalia enemmän ja mulla tais päästä pieni kiljahduksen tyylinen. Eräs heppu (luki homolehteä...) katto mua sen jälkeen. Ehkä lievästi hävetti hieman.

Käytiin Hiltonin ravintolassa syömässä ja illalla sauna maistu taivaalliselta. Kyllä oli kiva päästä takasin Suomeen. Ja lauantaina vielä kivempi päästä omaan sänkyyn. =)