No toisaalta kannatti. Oltiin siis eilen Tuulikin kanssa baarissa. Juotiin puokkiin  0,5 litran vaniljakossu ja oltiin hyvässä tuiterissa molemmat. =) Yhessä vaiheessa lähin tilaamaan Tuulikin kaverin kanssa juomista ja törmäsin Poikaan jonka kanssa mulla oli aika tarkalleen vuos sitten jotain juttua. Aikasemmin ku oon sen nähny ni en oo moikannu eikä sekään oo moikannu mua. Nyt se sitten alko siinä tiskillä juttelemaan mulle. Ihan yllättäen ja ilman varoitusta. Mä sitten juttelin sen kanssa aika kauan siinä tiskillä kaikkee mahollista ja sovittiin että ollaan kavereita. Sain siltä nyt sitten sen puhelinnumeron mitä en vuosi sitten saanu. =) 

Tuulikki ilmesty siihen. Se alko hinkkaamaan itteään Poikaa vasten ja mä katoin sitä että mitä hittoa?? Mitä jos se olis ollu joku jota mä olisin ollu iskemässä ja Tuulikki tulee sitten "tissipaidassa" hinkkaamaan itteään sitä miestä vasten!?! Reilu kaveri. Mä sitä yritin potkia siitä pois, mut eihän se mitään tajunnu. Juteltiin siinä kolmestaan ja mentiin sitten vähän ennen pilkkua tanssimaan. Tanssin Pojan kanssa hitaan, taas. Tuulikki otti nokkiinsa ja meni istumaan. Sen jälkeen lähdettiin pois.

Löydettiin narikasta Pojan luokkakaveri ja lähdettiin hakemaan pizzaa. Mentiin pizzeriaan ja mä jäin istumaan sen luokkakaverin kanssa pöytään kun Tuulikki ja Poika meni tilaamaan. Se luokkakaveri yritti iskee ihan täysillä ja kyllähän mä sen kanssa sitten pussailin siinä. Poika ja Tuulikki tuli kohta istumaan siihen ja mä sain Tuulikin mukaani lähtemään ulos niin että pojat jäi pöytään. Mun oli ihan pakko sanoo Tuulikille, että mulla on ollu juttua Pojan kanssa ja kaverin "juttuihin" ei kosketa. Tuulikki jätti sitten Pojan rauhaan vaikka Poika yritti kovasti.

Tuulikki veti hirveen herneet nenäänsä jossain vaiheessa ja ei tullu syömään sitä pizzaa jonka se oli maksanu. Ja suuttu siitä. Hoki mulle vaan että "en mä tienny että mä en saa puhua sen kanssa". Mitä?? Ihan ku mä oisin sitä kieltäny juttelemasta Pojan kanssa, kaiken muun kyllä kielsin. Ihan ihme touhua. Me jätettiin Poika ja Tuulikki juttelemaan keskenään ja lähdettiin sen luokkakaverin kanssa pois. Mä sille luokkakaverille sanoin, että mä en oo missään mielessä siitä kiinnostunu, ja jo sen takia, että mulla ja Pojalla on ollu jotain, ni mä en sen kavereihin periaatteesta koske. Olihan se ihan söpö poika, mutta se puhu hirvittävän ärsyttävästi nasaalilla äänellä mikä otti mua ihan kamalasti päähän. =) Ei kukaan aikuinen mies voi kuullostaa siltä!!

Yksin menin kotiin ja soitin Tuulikille kotiovelta. Se oli kotiinsa just päässy ja selitti sitä että se ei tienny että mulla ja Pojalla on ollu jotain. Oli se kuulemma sanonu sille että Jätä mut rauhaan. Mun piti sitten vielä se tarkistaan Pojalta... =)

Mutta Poika oli muuttunu. Se oli vieläki söpö, mutta siitä oli tullu hyvännäkönen. Se oli kasvattunu pientä leukapartaa ja muutenki. Mutta kun tietää millanen se on fyysisesti, ni ei sitä kannata iskee. You know. =) Tuulikin yhen kaverin kanssa oli tästä juttua. Kuulemma lyhyillä miehillä sitä pituutta jää sitten jonnekki muualle kanssa. Poikahan oli yli kaks metriä pitkä.... =D