Perjantai 22.2
Lähtö kotikaupungista oli noin kello 14.30. Bussi kiersi kahden muun kaupungin kautta Helsinkiin. Sillä välillä minä vetäsin matkan ensimmäisen kerran nakit silmille mustikkakeitosta ja leijonasta. Terminaaliin päästyäni olin kovaääninen ja erittäin päissäni. Laiva lähti kello 21 jonka jälkeen mentiin syömään. Mun syöminen oli erittäin vähäistä koska alko jo syödyt ruoat tulemaan ylös. Noin kello 22.05 minä oksennan hytissä.

Lauantai 23.2
Laivasta ulostautuminen oli kello 7 aamulla, ja yllättäen mun hyvin nukutun yön jälkeen oloja ei ollu. Taisto Bussid odotti reisiterminalin ulkopuolella eli ei muuta ku tavarat bussiin ja menoks. Edessä noin 26 tuntia istumista. Tietenki meidän taakse tuli sitten koko bussin äänekkäimmät ja humalaisimmat ihmiset. Yks niistä huus koko ajan "Tänään mennään Rofalle. Siellä tytöt haisee herpekselle. Mulla on pieni mutta kova, kaikki naiset huutaa mister lova lova."  Välillä takana olevat ihmiset laulo kovaan ääneen Essi Wuorelan Me mennään naimisiin ja Riki Sorsaa. Tätä kesti noin 20 tuntia. Jossain vaiheessa bussissa mulla palo Tuulikkiin kiinni ja sitä jatku koko loman ajan.

. 1345402.jpg Via Balticaa

Sunnuntai 24.2
Perillä hotellilla oltiin hyvissä ajoin aamulla 9.30 paikallista aikaa. Saatiin huone neljännestä kerroksesta ja Anushka ja Tuulikki jäi nukkumaan. Mulla taas oli hirvee nälkä ja ei kiinnostanu nukkuminen. Soitin sitten Hemulle ja Ninnulle mitä ne meinaa ja lähdin niitten kanssa syömään. Tutustuttiin hotellin aulassa kolmeen tamperelaiseen ihmiseen, jotka oli aivan huippu tyyppejä. Ne pelasti oikeasti mun loman. Syönnin jälkeen lähdettiin minä, Hemu, Ninnu ja tamperelaiset lähdettiin kattelemaan kaupunkia ja ostoksille. 1345419.jpg
Mulla jäi siitä reissusta kaksi paria korkkareita käteen. Kenkien hintahaitari oli 21-25 €. Kun me tytöt kierrettiin vielä kenkäkauppoja, pojat meni kahvilaan juomaan mojitoja. Ostoskeskus Europasta lähdettiin etsimään Tescoa jonka piti olla ihan lähellä, "ton kerrostalon takana". Käveltiin varmaan 1,5 kilsaa ainaki ennen ku löydettiin Tesco. Siellä käytiin pizzalla ja ostamassa viunaa, kaljaa, vettä ja mehua.

Sunnuntai-iltana oli Pub Crawl, eli saatiin kartat ja niitten avulla piti ettiä 5 baaria ja kerätä niistä leimat. Ensimmäisenä oli Irish Pub, mikä ei ollu irkkubaaria nähnykkään. Pieni ku mikä, aivan täynnä ihmisiä, sisään mennessä tupakan, hien, vanhan viinan haju hyökkäs kasvoille ja kaiken lisäks siellä oli joku paikallinen "hevi"bändi soittamassa. Halpa kalja siellä tosin oli, alle eurolla Stella-pullo matkaevääks.

Seuraavana oli Helldorado. Siellä otettiin ensimmäiset tequilat Hemun kanssa ja tamperelaiset otti absinthin. Absinthia sytytettäessä melkein polttivat pöytäliinan. Sieltä olut matkaan ja HD-baariin. HD-baariin piti mennä pimeän porttikongin läpi ja erittäin pimeät ja jyrkät portaat alas ennen ku sinne pääsi. Siellä oli tosi korkeet penkit ja pöydät ja erittäin matalat oviaukot. Sieltä nopeesti pihalle ja Kapitol Pubiin.
1345439.jpgHD-baari  1345443.jpg
Kapitol Pubissa parit ja sitten jatkamaan hotellin yökerhoon. Siellä olikin sitten kunnon pippalot päällänsä. Hemu pyöritti mua tanssilattialla oikein kunnolla ja Anushkan kanssa tanssittiin Desperados-elokuvan tunnaria niin että Anushka oli polvillaan lattialla soittamassa ilmakitaraa ja mä pyörin siinä ympärillä yrittäen tanssia flamencoa. Mahto olla näky. Tuulikkihan sammu. Jossain vaiheessa iltaa lyötiin Hemun kanssa kättäpäälle että mä leikkaan sille maanantaina irokeesin.
1345457.jpg

Maanantai 25.2
Maanantai oli ostospäivä taas. Tamperelaiset, Jembuli, J. ja Emppu, lähti Ninnun ja Hemun kanssa mäkeen. Tuulikin ja Anushkan kanssa käytiin kiertämässä taas kaupunkia ja Europaa.Tällä reissulla tarttu pari paitaa matkaan.

Maanantai-iltana oli Pimp my Trade-bileet eli paljon bling blingiä päälle. Mulla oli pitkä blondi peruukki ja musta satiini mekko, Tuulikilla musta peruukki ja Anoushka näytti ihan huora versiolta Anita Hirvosesta. Bileet oli erittäin humalapitoiset ja jouduin mä sen irokeesinkin Hemulle ajamaan. Ei se nyt ihan suorassa ole, ei ainakaan takaa, mutta en mä ois parempaankaan pystyny. Mahtaa olla shokki Hemun skappari-iskälle ku poika tulee irokeesissä takasi...Ja taas mua pyöritettiin tanssilattialla. Anushka lähti panemaan yhtä matkanjohtajaa ja Tuulikki lähti J:n kanssa meidän huoneeseen. Me jäätiin Hemun kanssa viimisiks sinne. Tuli siinä sitten vähän vaan pussailtua Hemun kanssa joka on mun ihan sika hyvä kaveri. Pussailu oli virhe, mutta Hemu ei sitä seuraavana päivänä kuitenkaan muistanu eli sillä ei ollu mitään merkitystä ja hyvä niin.

Kaks tuntia unta palloon ja liikkeelle taas.

Tiistai 26.2
Bussi Bratislavaan lähti 08.15 aamulla. Bratislava oli ihan kiva vanha kaupunki ja mä tykkäsin. Olis pitäny olla enemmän aikaa siellä pyörimiseen. Käytiin yhdessä Kuubalaisessa ravintolassa syömässä, jonka seinille sai kirjotettaa juttuja. Siellä oli jo Heja Sverige ja joku tyttö käyny Kööpenhaminasta. Me taidettiin olla ensimmäiset suomalaiset jotka kirjotti sinne seinälle.
1345481.jpg  1345483.jpg

Bratislavasta lähdettiin Wieniin. Wienissä oli ihana kahvila missä oli ihana tarjoilija mies. Se oli vaan niin mukava. Siellä piti ottaa cappuccino ja sacher-kakkua. Oli ihan tajuttoman hyvää! Wienissä ei ollu ku muutama tunti aikaa olla, joten sitä varsinaista keskustaa tai mitään kauppoja ei todellakaan tullu nähtyä. Hofburgin linnan pihalla käytiin ja mä sainki sitten ne kuvat mitkä halusinki. Ei tarvi Wieniin mennä enää. En hirveesti tykänny...Liian iso paikka.
1345493.jpg

Keskiviikko 27.2

Keskiviikkona käytiin taas ostoksille Europassa. Ostin kaikki tuliaiset sillon ja pari paitaa jäi taas matkaan. Jossain vaiheessa ei enää jaksanu kiertää kauppoja ni parkeerattiin ittemme yhteen kahvilaan ja juotiin siinä mojitoja. Ai vitsi ku oli hyviä! En usko että suomesta saa mistään niin hyviä mojitoja. Niitä tuli siellä juotua muutama ja pienessä hiprakassa oli hyvä lähtee syömään. Syötiin torniravintolassa ja jälkkäriks vielä pari mojitoa.

Puolilta öin kuultiin Maamme-laulua hotellin aulassa humalaisten suomalaisten laulamana. Siitä sitten Kapitol Pubiin jossa pojat pisti kunnon shown pystyyn. Ensiks soitettiin ilmakitaraa baarijakkaralla, sitten lähti jo paidat, jonka jälkeen tanssittiin YMCA:ta. Ja meillä muilla oli hauskaa.

Torstai 28.2
Torstaina kaikki muut paitsi minä, lähtivät rinteeseen. Mä nukuin. Ainut ihminen jonka kanssa puhuin oli siivooja joka mulle kertoili kaikkea slovakiaks. En ymmärtäny mitään. Vähän ennen viittä otin kirjan mukaan ja menin kaljalle hotellin aulabaariin. Join siinä yhden ja sillä aikaa muutki oli jo tullu. Tuulikki oli telonu polvensa aika pahasti ja linkutti.

Käytiin Tescossa ostamassa lisää viinaa, vettä ja mehua. Ja käytiin myös pizzeriassa syömässä. Ninnu löysi jalopenosta sentin pituisia parin millin paksuisia toukkia. Jäi pizzan syönnit aika hyvin siihen. Siitä sitten takasi hotellille ja pukeutumaan illan Roomalaisia Pitoja varten. Eli lakanaa ylle. Lähdettiin meidän huoneesta Anushkan kanssa käymään tamperelaisten huoneessa. Mulla oli mukana valkkaripullo ja siinä kun hissiä odoteltiin kerkesin siitä kiskasemaan noin puolet. Tamperelaisten huoneessa oltiin vajaat puolisen tuntia ja kerkesin siinä juomaan sen toisen puolet. Hotellin yökerhossa pöytään vaan tuotiin skumppa-pulloja koko ajan ja mä sitten join niitä koko ajan. Mulla ei menny rahaa yhtään sinä iltana. Yökerhon kiinni mentyä jatkettiin Anushkan ja Hemun kanssa meidän kerroksen käytävällä. Hemu sammu ihan välittömästi ja mä seitsemän aikaan aamulla. Siinä tunnin nukuin ja siirryin säkyyni. Heräsin kun Anushka soitti yhdeksältä ja herätti.

Perjantai 29.2
Perjantai-aamuna kun olin lähdössä tippukiviluoliin, tai toisin sanoen viroksi riippukiveskoloon, Tuulikki kännipäiten alko mulle avautua ja haastamaan riitaa. Mua ei voinu siinä vaiheessa kiinnostaa yhtään mitä se sanoo, joten otin ja lähdin kesken lauseen ulos huoneesta. Pidin pienen humalatilan yllä koko riippariluolassa käynnin ajan. Sydärin pelossa kiivettiin portaita ylös ja alas reilun kilometrin verran. Ei tarvi toiste lähtee. Ne nähty ny. Jotkut niistä näytti ihan vehkeelle ja sitä mä yksin kihittelin siellä luolassa.
1345562.jpg
Riippariluolista mentiin Jasnan hiihtokeskukseen rinneriehaa katsomaan. Siellä sato räntää ja oli loskaa. Pari tuntia siinä katteltiin ja juotiin hiton vahvoja paukkuja. Sain syödä langosia, mikä tais olla koko reissun kohokohta. =D Se on vaan niin pirun hyvää. Jasnasta lähdettiin Aquaparkkiin. Ninnu oli ainut joka meni uimaan, me muut mentiin sitten meksikolaiseen ravintolaan syömään. Ihan turha reissu oli aquaparkkiin. Sieltä sitten hotellille. Matkalla mulle iski darra, joten sitä tuli oltua vesilinjalla koko loppu ilta.

Perjantain bileet oli 11.kerroksen käytävällä. Mä tosin lähdin nukkumaan jo puolilta öin kun vaan väsytti niin pirusti. Tulipahan nukuttua kunnolla ennen takasi suomeen lähtöä.