Kävin lauantaina Eisan ja Topin tupareissa Kuopijjoossa. Ensimmäinen kerta kun kävin Kuopiossa talvella ja niin että en tienny minne oon menossa ja missä mä oon. Kuopion torin laidalla mä jollainlailla hokasin missä oon. =) Hirvee loska keli, kengät aivan märät jo ennen junaan menoa ja varsinki junasta poistumisen jälkeen. Ihme jos mulle ei iske mikään kamala räkätauti.

Tuparit oli ihan jees, ei mitään kummempia pippaloita. Juotiin laimeeta boolia ja käytiin Sawo-nimisessä baarissa. Joku Sedun baari seki... Kunnon imago-jonot oli paikkaan, mutta sitten sisällä ei oikein ketään. Juomat oli halvemmat ku täällä meidän paikallisessa. Sunnuntaina tulin sitten kotio.

Eilen, siis keskiviikkona, käytiin Tuulikin, Anoushkan ja Emlin kanssa baarissa. Aloteltiin ensin Anoushkan kämpillä ja ennen puolta yötä mentiin baariin. Heti välittömästi ku pääsin tiskille, en edes kerinny tilaamaan, tuli joku tyyppi, mitä en ollu ennen nähny, iskemään minua. Mä en päässy siitä millään eroon. Se yritti saada puhelinnumeroa, suudella, kehu mut maasta taivaisiin ja yritti jututtaa. Mä en vaan lämmenny. Mulle siitä tyypistä tuli mieleen exän isoveli, mikä ei ollu mun lempi-ihminen todellakaan. Se heppu tosin tarjos mulle kaks juomaa... Mä sille sanoin että mä en oo siitä kiinnostunu ja se silti tarjos. En laita siinä vaiheessa vastaan. =)

Kun mä siitä vihdoin pääsin eroon juomieni kanssa, se tuli kaverinsa kanssa kohta uudestaan. Sen kaveri yritti Tuulikkia ja Tuulikki käänti selkänsä sille. Onneks ne kohta lähti siitä.

Vaihdettiin baarin puolta Anoushka huomas yhen tosi pitkän tyypin joka oli sen mielestä "kuuma". Mä kävin kysymässä sitten sen pitkän tyypin kaverilta oisko se pitkä tyyppi kiinnostunu Anoushkasta. Se kävi hakemassa sen pitkän tyypin ja esiteltiin Anoushka ja se toisilleen. Se pitkä tyyppi oli Puolasta ja se sen kaveri Espanjasta.

Se puolalainen ja Anoushka oli sitten jossain vaiheessa pussaillu ja se tyyppi oli työntäny Anoushkan pois ja ottanu jonku toisen muikin siihen tilalle.Hemmetin törkee!! On vissiin menny pojalla pikkasen pissi päähän. Anoushka otti sen aika pahasti itteensä, joten mä lohduttelin sitä sillä, että vaikka se tyyppi on pitkä, ni se pituus ei välttämättä oo riittäny kaikkialle... =) Mutta ihan sika törkeetä käytöstä tommonen.

Se sen pitkän puolalaisen kaveri, lyhyet espanjalainen, tuli esittelemään mulle yhtä intialaista tyyppiä. Mä sitten juttelin sen intialaisen kanssa vaikka kuinka kauan. Sen nimee nyt en muista, koska se oli jotain tosi vaikeeta; siinä oli mu ja su ja ehkä vh.... En mee vannomaan. =) Ja se kikatti! Mikä hitto miehiä vaivaa ku ne ei voi nauraa niin ku miehen kuuluu vaan kuullostavat 6-vuotiailta pikkutytöiltä?! Se yritti multa kysellä kaikkea koulusta ja itestäni, mutta eihän mua voinu vähempää kiinnostaa joku intialainen, jokseenki limanen, pitkä hiuksinen, tyyppi. Ei vaan ole mun unelmien mies-tyyppi. Joten hävisin siitä aika nopeesti. =)

Tuulikki iski itelleen jonku miehen. Pitääki soittaa sille kohta ja kysellä kaikki mahdollinen. =) Mä siltä yritin viime yönä kysellä, ku se soitti ilmottaakseen olevansa kotona. Ei tainnu Tuulikki oikein tykätä siitä. =)

Muutaman tunnin yöunien jälkeen heräsin pahaan oloon ja Neon2:den Kemiaa soi päässä. Voiko olla hirveempää herätystä??