Kylläpäs taas lauantaina pisti minua hymyilyttämään ja egoni heilumaan jossain pilvien tasolla.

Käytiin nimittäin Tuulikin kanssa "yhdellä". Tarkotus oli mennä käymään yhdellä tsekkiläisellä kaljatuopposella Majalla, mutta se venähti jo siellä kahteen kaljatuopposeen. Näin pitkästä aikaa myös kaveria, jonka mukana me sitten Tuulikin kanssa siirryttiin Nightiin.

Yhen tutun isoveljeltä tuli iskuyritys heti välittömästi tiskille pääsyn jälkeen. Tuulikki kehu mua nopeaksi noissa asioissa. =) Parin shotin ja parin lonkeron jälkeen käytiin heilumassa tanssilattialla. Tuulikkia tuli nainen iskemään ja hinkkamaan itteensä Tuulikkia vasten ja mä nauroin, tietenkin, vieressä. Tuulikin ilme oli näkemisen arvonen; oli se sen verran pakokauhun, paniikin ja järkytyksen sekotus. =D Jossain vaiheessa näin muutamaa kaveria, jotka on ollu koko syksyn ulkomailla.

Oiskohan joskus kolmen aikaan, tuli mies (n.35v.) istumaan mun viereen ja juttelemaan. Siinä meni ehkä noin alle 5 minuuttia kun tuli toinen mies mulle juttelemaan. Tämä oli vanhempi ku se toinen. Mä ihan järkytyin ja olin otettu kun tuli kaks (!) miestä samaan aikaan pokaamaan (?). Ei silleen että mua ois missään mielessä kiinnostanu jutella kummankaan kanssa, varsinkin kun se jälkimmäinen kysyy multa olenko mä tyhmä. Mun mielestä normaalia korkeampi äo ei tee musta tyhmää...Anyway, pääsin kaverin avulla eroon niistä kummastaki miehestä.

Tuulikki hävis hitaitten aikaan tanssimaan ja mua tultiin kanssa pyytämään. Mä tanssin semmosen pitkän ja laihan pojan kanssa, jolla oli slipoveri ja kauluspaita. Ei me paljoa juteltu. Mä hävisin aika nopeasti etsimään Tuulikkia ja löysin sen narikasta ettimästä sen narikkalappua, jota mäkään en tälläkertaa löytäny. Se on joka kerta Tuulikin mielestä hävinny, mutta mä sen oon yleensä löytäny jostain taskusta.

Pizzerian kautta kotio ja sunnuntaina ihan järkyttävä päänsärky ja mahassa tuntu että on juotu edellisenä iltana tyhjään mahaan vähän liikaa. Sunnuntai oli aika normaali krapulapäivä.

By the way: Slovakiaan lähtöön 18 päivää!!! =D