Saakelin miehet ku jäävät päähän pyörimään! Mä en vaan saa Matt:iä pois mielestä millään.

Tiistaina näin Timin koulussa ja mua ärsyttää (jollain tosi typerällä ja lapsellisella tavalla) se, että Tuuli ja Tim näkee toisiaan aina välillä ja ovat yhteyksissä, vaikka mä ne sieltä baarista bongasin. Ja sit just mun tuurilla perkele Matt seurustelee. Hitto ku pistää ketuttamaan. Naurettavaahan tää on... Tiedän. Mutta ku Tuuli ei ees oo mikään seurustelevaa tyyppiä...

Maanantaina töissä en pystyny olemaan ajattelematta Mattia. Varsinkaan sen jälkeen ku jäin vastaamaan liikkeestä itestäni ennen sulkemista ja ei ollu ees asiakkaita häiriimässä. Ja keskiviikkona ihan sama juttu. Viikkailen pöytäliinoja ja pyyhkeitä ajatuksissani...

Meidän oli Tuulin kanssa tarkotus keskiviikkona mennä käymään parilla ja pyydettiin Tim (ja Matt) meidän mukaan. Ei ne ollu lähössä ku Timillä oli rästissä jotain tehtäviä. Ja loppujenlopuks Tuuliki hannas ja ei lähteny. Mä sitten lähin Katan kanssa. =) Mulla palo keskiviikkona kissaan kiinni niin totaalisesti että mun oli päästävä jonnekki muualle. Katan kanssa istuttiin ja juteltiin kolmeen asti baarissa. Ja pakko myöntää että ensimmäiset pari tuntia odotin että aussit tulis... Naurettavaa, mutta kun sille ei vaan voi mitään, vaikka tietää ettei ne tuu.

No kuitenki huomenna kissa kassiin ja porukoitten luo. Ja toivottavasti Matt on poistunu mun mielestä kokonaan! =)