Minä ja kaksi työkaveria lähdettiin eilen illalla koulutukseen Tikkurilaan. Meillä oli tänään koulutus Tammistossa ja se alko sen verran aikasin, että päästiin työpaikan piikkiin yöksi Sokos Hotelli Vantaaseen. Työkaverit meni samaan huoneeseen ja mä sain oman huoneeni. Pienoinen yllätys oli, että se mun huone oli Junior Suite. Mulla oli siellä kahden hengen sänky, oma sohva, telkkari ja nojatuoleja, iso vessa ja tosi tilavat oltavat.

Oltais etitty joku kiva ruokapaikka Tikkurilasta, mutta koko kylässä ei näkyny ihmisen ihmistä ja mikään paikka ei ollu enää kymmenen jälkeen illalla auki. Mentiin sitten takasi hotellille ja sen ravintolaan. Hotellin ravintola Sevillassa söin todella hyvää chili-katkarapukeittoa. Aivan mielettömän hyvää!

Ruokailun jälkeen siirryttiinki sitten yläkertaan  Yökerho Tulisuudelman tiloihin. Voi herranjestas sanon minä! Siellä oli varmaan n. 10 naista (me mukaanlukien) ja noin 50 miestä. =) Ihan kamala humppahelvetti. Toisten ei tarvii mennä. Me istuttiin siellä noin 1½ tuntia ja sinä aikana mua tuli 3 miestä pyytämään tanssimaan ja 2 niistä pyysi sitten ku mä olin kieltäytyny niin työkavereita tanssimaan. Puol yhen jälkeen meidän oli pakko ottaa ja lähtee nukkumaan vaikka ei vielä suuremmin väsyttäny. Mitä enemmän miehillä nousi alkoholi päähän sitä "läheisimmiks" ne käy ja tämä me ennakoitiin lähtemällä aikasemmin nukkumaan.

5 tunnin huonosti nukuttu yö, kello 06.15 ylös ja suihkuun. Kello 07.00 aamupalalle. Puoli kahdeksalta taksi Tammistoon. Koko päivä oltiin siellä  ja se oli tosi hyödyllinen ja silmiä avaava koulutus. Huomattiin miten paljon meidän myymälässä on asiat persiillään ja tavarat väärillä paikoilla. Eli lähestulkoon myymälän uudistus edessä.

Puoli neljä taksi Tammistoon ja Tikkurilan juna-asemalle ja kotia kohti. Kyllä oli ihana tulla kotiin! Pienellä pelolla kyllä tulin, koska ei ollu mitään tietoa mitä toi kissa oli täällä sinä aikana tehny. Ihan kiltisti se oli kuitenki ollu. Hyvä tyttö. =)

1042413.jpgTessa
Kuva lisätty 6.11.2007


Ihan hauska reissu ja huomenna hakemaan junalippurahat myymäläpäälliköltä.