Mä en nyt jaksa kirjottaa mitenkään kovin yksityiskohtaisesti kaikkea mitä tapahtu, mutta näin se suurinpiirtein meni.

Maanantai 14.1

Tuulikin kanssa lähdettiin Hevinkäältä kolmen jälkeen junalla, mentiin Helsinkiin, otettiin taksi terminaalille. Sieltä liput ja laivaan; Viking Gabriellalle. Käytiin syömässä, tax freessa viunaa ja karkkia ja pyörähdettiinhän me vielä parfumeriassa. Laiva keinutti jonkin verran, mutta ei niin että se pahemmin olisi haitannu. Hytissä yritettiin saada humalaa päälle, mutta se ei jotenki onnistunu. Katottiin hytissä salkkarit, huippumalli haussa, täydelliset naiset ja canal+:lta 30Rock. Näitten jälkeen mentiin baariin.

Meidän ei kauaa tarvinnu istua kun siihen jo pölähti heppu pyytämään tulta ja tuli istumaan siihen meidän kanssa. Hän oli stadista ja puhu niinku stadilainen. Sitten ku se toinen heppu oli lähdössä siihen tuli noin 50 vuotias mies selittämään elämäänsä. Meitähän se kiinnosti ihan hirveesti. Päästiin siitä miehestä eroon ku lähdettiin käymään hytissä.

Hytistä ku tultiin takasi törmättiin diskon edessä siihen samaiseen keski-ikäiseen mieheen joka jutteli nuoremman, ihan hyvännäkösen pojan kanssa. Mentiin siis sinne diskoon, haettiin juomat ja mentiin yläkertaan istumaan. Siihen tuli jotain nuorisoa istumaan viereiseen pöytään ja siihen mun viereen tuli se hyvännäkönen poika. Kaikki muut siitä hävis aika pian, mutta se poika jäi istumaan siihen meidän kanssa. Mä siltä sitten kysyin tietääkö se mikä opiskelijaporukka täällä on. Ei se tienny kun ei kuulunu siihen porukkaan. Siinä sitten alettiin juttelemaan ja se näytti taikatemppuja. Ihan hyvin osas. Pojan nimi on Nikke. Nikke mm. katto 50 sekunnissa koko korttipakan läpi ja muisti kaikkien korttien järjestyksen sen jälkeen. Ihan hyvin. Tuulikki hävis siitä pöydästä juttelemaan joittenki poikien kanssa ja mä jäin Niken kanssa siihen juttelemaan ja pussailemaan. =) No... Asia johti sitten vähän pitemmälle ja mä päädyin sen hyttiin...Kun mä tein lähtöä, ku olin vähän huolissani Tuulikista, Nikke ei ois mua millään päästäny lähtemään. Se vissiin, tai ainaki esitti, suuttuvansa mulle. Mä sille sanoin että kaipa me törmäillään vielä. Ja mä luotin että vielä nähdään.

Kello oli puol kuusi kun menin meidän hyttiin. Tuulikki nukku alasti ja meidän vessasta tuli puoli alaston miehenalku. Siinä vaiheessa mä lähdin käymään tupakalla ja ku menin takasi ni se heppu käveli mua vastaan. Oli jättäny Tuulikille puhelinnumeronsa.

Tiistai 15.1

Noin kello puol kakstoista Suomen aikaa lähdettiin Tukholmaan. Kierrettiin kauppoja ja käytiin jopa NK:ssa ihan muuten vaan. On hieman ylitärkeille ja -rikkaille ihmisille tehty se tavaratalo. Mitään en sieltä löytäny itelleni, kun se Suomeenkin vuoden päästä tuleva muoti on niin rumaa. Ihan hirveitä 60- ja 80-luku vaikutteisia retkuja. Käveltiin sitten takasi laivalle ja nukkumaan.

Illalla käytiin taas syömässä ja laiva heilu vielä enemmän ku edellisenä iltana. Käytiin hakemassa matkapahoinvointitabletit infosta, parfumeriassa törsäämässä ja taxfreesta ostamassa viimiset tuliaiset. Hytissä aloteltiin ja katottiin samalla canal+:lta Ice Age 2.

Lähdettiin baariin ja mä odotin koko ajan näkeväni Niken. En nähny sitä koko iltana; sen kaverin kylläki. Mua alko vituttamaan ja se laivan heiluminen käymään mahaan. Mun ei tehny mieli juoda, alko vielä Tuulikkiki vituttamaan ja se ettei voinu seisoa paikallaan ollenkaan koska laiva heilu. Mua tuli joku ähly iskemään. Se meni jotenki näin:
 "haluaisitko tutustua Jarkkoon?"
-En.
"No entäs Mikkoon?"
-En.
"no haluaisitko tutustua?"
-Joo, ei kiitos.

Kello oli noin puol kolme ku mä painuin hyttiin ja nukkumaan. Tuulikin piti tulla kohta perästä. Se tuli puol ysin aikaan.

Eiköhän siinä ollu ne "kohokohdat". Eli maanantaina sain miestä ja tiistaina vitutti. The End.

Mua jäi harmittamaan se Nikke. Ei ois pitäny lähtee sieltä hytistä mihinkään. Ois pitäny jäädä sen kainaloon nukkumaan , vaihtaa puhelinnumeroita ja tutustua siihen paremmin. Mut ku ei ni ei. Mä oisin niin halunnu nähdä sen tiistaina uudestaan... Se varmaan oli sammunu tai sitten sillä oli jo joku toinen....