Ja oon taas takasi porukoitten luona.

Lauantai-aamuna lähdettiin ajamaan Hyvinkäätä kohti. Ja sieltä porukalla Espooseen veljenpojan synttäreille. Siellä synttäreillä oli sitten kaikki. Mua alko vituttamaan heti alkuunsa ne ihmiset. Mä en hirveesti välitä veljenvaimon kavereista ja sukulaisista. Sen nuoremman pikkusiskon ja vanhempien kanssa tullaan hyvin juttuun, mutta sitten se toinen sisko ja serkku ei jotenki nappaa. Ovat vaan omissa oloissaan. Mulle tuli siellä semmonen olo että ne muka ois meidän perhettä parempia. Ja veljen kanssa en jutellu paljookaan koska se pyöri sitten vaimonsa perheen kanssa. Mä oon tyytyväinen että oltiin siellä vaan kolme tuntia. Mua alko vituttamaan myös se, että kaikki lahjakirjat mitä ostettiin, oli jo niillä. Eli kirjoja ei tarvii sille pojalle enää ostaa, eikä leluja ellei ne oo Brion tai jotain muuta ylikallista merkkiä. Sama juttu on vaatteissa. Synttärisankarilla oli kyllä hieno The Hellacopters-t-paita päällä ja Aidot Huom! aidot conversit jalassa. Huhhhuh sanon minä. Veljen vaimolla on aivan liian kallis maku kaikissa asioissa.

Lauantai-iltana mun oli tarkotus lähtee kaverin kanssa baariin, mutta sillä ei ollukkaan rahaa ni raahasin siskon mukanani paikalliseen Poppamieheen. Siellä istuttiin koko ilta ja sain juotettua siskon pienoiseen humalaan.

Mä en pidä itteäni mitenkään törkeänä ihmisenä ja yritän sanoa aina kaikille nätisti vaikka kuinka ärsyttäviä ihmiset oliskaan. Lauantaina tuli siihen meidän pöytään istumaan joku tyyppi ja ei meinannu lähtee pois millään. Mä sille sanoin sitten suoraan kun menetin hermoni, että "voisitko nyt vittu hilata sen persees jonnekki muualle? Sua ei oo tähän pöytää pyydetty eikä sua tähän kaivatakkaan, joten viittitkö nyt perkele lähtee siitä pois kun mä vielä sua pyydän nätisti?" Ei jätkä lähteny. Kysy vaan ollaanko me sille vihasia. Taukki! Sisko lähti hakee pokea paikalle heittämään sen tyypin pois, ja sillä aikaa se sitten lähti siitä ilman pokee. Ärsyttävä! En oo ikinä sanonu kenellekkään tuntemattomalle noin ilkeesti.

Tänään käytiin siskonmiehen kanssa Ikeassa ja Jumbossa. Mä kulutin sitten kaikki rahani Ikeassa ja Jumbosta en sitten ostanu mitään ku ei ollu rahaa... =) Ei voinu mennä ees vaatekauppoja kiertämään. Tuli ostettua Ikeasta kaikkea turhaa krääsää; semmosta mitä ilman ois aivan hyvin pystyny elämään. Mutta kun oli niin halvalla... Onneks siellä tulee käytyä niin harvoin nykyään.

Takas tulo matkalla nähtiin sitten mun exä. Se ajo niitten faijan vanhalla mersulla entisillä kotiseuduillani vastaan. Se on lihonu. Siskonmies oikein ihmetteli miten paljon se on pöhöttyny ja lihonu! Vähäsen oon vahingon ilonen. Ihan pikkasen vaan...

Ei, mutta mähän en oo kerinny vielä tänne kertoakaan. Mulle tulee perheenlisäystä lokakuun alussa. Mä saan punaisen kissanpennun!! Kaikki on mun kissan ottamista vastaan. Toiset sanoo että se syö kasvit ja kiipee verhoissa, toiset puhuu miten tyhmiä, likasia ja haisevia ne muka on ja toiset taas sanoo sitä että "siinähän oot sidottuna siihen seuraavat kymmenen vuotta." No joka tapauksessa, mulle tulee kissa. Sanokoon muut mitä sanovat.